Avatar billede Dan Hansen Juniormester
17. juni 2013 - 11:22 Der er 2 kommentarer og
1 løsning

RJ11 6 pin splitter

Hej.

Jeg har 2 computere, med hver sin bon-printer tilsluttet.
Dertil har jeg 1 kasseskuffe, hvor jeg i dag kun kan åbne kassen via den ene pc/Printer - jeg vil gerne at jeg kunne åbne kassen fra begge computere/printere.

Som jeg ser det, skal jeg bruge en rj11 (6pin) fordeler med 3 hun stik - 2 til hver printer og en til den fælles kasseskuffe!

Men jeg synes ikke rigtig jeg kan finde nogen fordeler til det...
problemet er, at kassen har fastmonteret rj11 (6pin) kablet med han-stik på.

Nogen der har nogle gode ideer?
Avatar billede t-bee Novice
17. juni 2013 - 12:12 #1
Det er nok sværere end som så, mon ikke kasseskuffen styres af et serielt signal, det kan du ikke bare splitte op og styre to steder fra. Det smarteste ville nok være om du kunne få den ene computer til at signalere til den anden, at den skal åbne skuffen.
Avatar billede Dan Hansen Juniormester
17. juni 2013 - 16:03 #2
hm - det er ikke muligt desværre.
Måske det bedste er at købe en skuffe mere.
Avatar billede t-bee Novice
17. juni 2013 - 17:10 #3
Hvis det er en acceptabel løsning, så tror jeg det er den du vil have færrest kvaler med i det lange løb:)