Avatar billede bas Forsker
11. juni 2013 - 21:18 Der er 4 kommentarer og
2 løsninger

Fil flytter til oprindelig placering

Hej

Hvorfor er det nu lige ...?
Jeg har Windows 7, og jeg har et dokument liggende på skrivebordet.
Jeg har flere gange flyttet dokumentet over i højre side af skrivebordet, men næste gang PC'en er blevet genstartet, har dokumentet lagt sig på den oprindelige placering.
Det er en lille ting, men kan det løses, uden at der skal bruges en hel masse tid på det?

Venlig hilsen
Martin
Avatar billede vejmand Juniormester
11. juni 2013 - 22:05 #1
Avatar billede vejmand Juniormester
11. juni 2013 - 22:07 #2
Altså, højreklik på skrivebordet > Vis > Fjern flueben ud for Arranger ikoner automatisk
Avatar billede Poko1 Ekspert
11. juni 2013 - 22:18 #3
Højre klik på skrivebord tryk på opdater
Avatar billede bas Forsker
14. juni 2013 - 16:26 #4
Hej

Tak fore jeres indlæg. Kombinationen ser ud til at have løst problemet. Vil I dele points?
Avatar billede vejmand Juniormester
14. juni 2013 - 17:53 #5
Velbekomme, svar kommer her.
Avatar billede Poko1 Ekspert
14. juni 2013 - 18:04 #6
Flueben ved arranger automatisk flytter ikonet tilbage med det samme og ikke først ved genstart LOL.