Avatar billede kristine65 Nybegynder
10. juni 2013 - 08:01 Der er 10 kommentarer og
1 løsning

Skærm virker ikke

Har en Lenovo B570e hvor skærmen lige pludselig ikke vil vise noget
den starter godt nok op du kan også se der er lys i men den viser ingenting den kan godt vise start billedet når den kører gennem fjernsynet hvad kan problemet være den er kun 3mdr gammel
10. juni 2013 - 09:18 #1
Velkommen til E. ...

Heller ikke BIOS billedet/teksten ?

3mdr gammel - så er det jo en garantisag ?
Avatar billede kristine65 Nybegynder
10. juni 2013 - 09:39 #2
ja det ved jeg men det var jo mere hvis det kun var en bagatel
Bios hvad tænker du på der kommer overhovedet ikke noget når den starter med mindre den kører igennem tvet man kan bare se der er lys i baggrunden ellers er der sort skærm
Avatar billede NielsErikK Juniormester
10. juni 2013 - 09:50 #3
Hvis du har mulighed, så prøv at sætte en anden pc til skærmen, evt fra en ven med bærbar pc.

Blot som test for at sikre det ER skærmen.
Hvis du har et andet kabel så prøv også med det.
(for at slippe for bøvlet med at skulle sende en skærm ind)
Avatar billede kristine65 Nybegynder
10. juni 2013 - 09:59 #4
jeg ved ikke om det er det samme men den virker jo når den kører gennem fjernsynet via hdmi stikket det er det der undre mig
10. juni 2013 - 10:02 #5
... så er det en HARDWAREFEJL ved skærmdelen -> Garantisag !!!

PS: Du skal ikke selv lægge [svar]; er 'reserveret' til (til løsninger og pointgivning), som der står. Når man ser oversigten over spørgsmål, tror folk at der er lagt løsning/svar og så bliver spørgsmålet sprunget over...
Avatar billede kristine65 Nybegynder
10. juni 2013 - 10:23 #6
ja jeg så godt jeg gjorde det forkert første gang men du ska ha tak for svar der er nemlig nogen der har sagt det er skærmen men det kunne jeg ikke tror når der godt nok er lys i den men en hardware fejl kan man ikke finde den når du kan få adgang til den via fjernsynet for der kan vi godt se det hele og du kan også bruge den gennem fjernsynet
Avatar billede NielsErikK Juniormester
10. juni 2013 - 10:44 #7
Det tyder på skærmen er kaput, jeg havde ikke lige set det var en bærbar, så du kan desværre ikke lige teste med en anden pc.
Avatar billede kristine65 Nybegynder
10. juni 2013 - 11:22 #8
okay men jeg kan jo godt få den til og virke gennem fjernsynet
Avatar billede NielsErikK Juniormester
10. juni 2013 - 11:46 #9
Ja det tyder på dit grafikkort er ok, men din skærm fejler.
Avatar billede NielsErikK Juniormester
10. juni 2013 - 11:49 #10
Du kan 99.99 % ikke selv fixe det.

Point til larry.  :-)
10. juni 2013 - 12:05 #11
Ping...

Garantisag !!!

www.eksperten.dk/faq#faq-3-4