Avatar billede bent-mark Juniormester
09. juni 2013 - 14:39 Der er 4 kommentarer og
1 løsning

Billeder i kontaktpersoner i Outlook com.

Jeg har Windows 7 på en computer og Windows på en anden og til sidst Windows 8 på mobilen.
Jeg har Outlook com. til at køre på 2 computere og en mobil, men efter at jeg har overført fra det gamle Outlook kan jeg indsætte billeder i nye kontaktpersoner på computerne men godt på mobilen men de vises ikke på computerne.
Jeg har læst og læst men intet har været brugbart.
Avatar billede bent-mark Juniormester
09. juni 2013 - 14:41 #1
Lige en tilføjelse der manglede et 8 tal.
Jeg har Windows 7 på en computer og Windows 8 på en anden og til sidst Windows 8 på mobilen.
Avatar billede bent-mark Juniormester
09. juni 2013 - 19:15 #3
OK den er modtaget og jeg lukker men kan ikke finde ud af at give dig dine point???
Avatar billede vejmand Juniormester
09. juni 2013 - 19:23 #4
Det kan du nu, hvor jeg har sendt et "Svar".  :-)
Avatar billede vejmand Juniormester
09. juni 2013 - 19:47 #5
Og her kan du se hvordan du accepterer mit svar: http://www.youtube.com/watch?v=s26DGiuvXBo