Avatar billede eriks Nybegynder
06. juni 2013 - 17:08 Der er 3 kommentarer

Outlook alternativ

Hej
Jeg har en PC med Windows 8 og med Outlook installeret.
Denne kombintion spiller bare ikke rigtig godt. Outlook "fryser" meget ofte, og kører generelt langsomt på PC'en. Jeg har prøvet at geninstallere Outlook, uden at dette har hjulpet.

Windows 8 mail app er desværre ikke rigtig et alternativt, da jeg har brug for at have en signatur med en billedfil. Den kan jeg ikke i mail app!

Jeg har kigget på Thunderbird, men er ikke så vild med det program.

Findes der et godt alternativt til Outlook, som jeg bør kigge nærmere på?
Hilsen Erik
Avatar billede CRKrogh Ekspert
06. juni 2013 - 19:30 #1
Hej, Erik.

  Hvilken Outlook er det og hvad kobler du op imod?
  Jeg har selv kørt Office 2010 og nu 2013 uden problemer - heller ikke med Outlook. Men er det en Exchange af nyere aftapning, er det måske muligt at bruge Outlook Web App?

De bedste hilsner
Carsten
Avatar billede eriks Nybegynder
06. juni 2013 - 20:51 #2
Hej Carsten
det er den seneste version downloades for et halvt år siden CA.
jeg har gmail konto via Google Apps og synkronicwter via Outlook sync tror jeg det hedder.
Avatar billede CRKrogh Ekspert
07. juni 2013 - 09:10 #3
Hej igen.

  Jeg går så ikke ud fra at Googles egen webfront er tilfredsstillende?
  Thunderbird havde nu været mit næste bud, men der er så også Pegasus - så vidt jeg husker, minder interfacet en del om (en ældre) Outlook. Men i princippet burde en hvilken som helst IMAP-klient jo fungere.

/Carsten