Avatar billede erlandsen Seniormester
05. juni 2013 - 19:43 Der er 3 kommentarer og
1 løsning

office 2010 i stedet for 2003

jeg skal opgradere min office til 2010 men da jeg ville installere office 2010 fik jeg en fejlmelding om at der var en fejl på min 2003 version og at jeg derfor skulle forsøge at rette fejlen eller afinstallere 2003.

jeg afinstallerede 2003 - men når jeg forsøger at installere 2010 igen får jeg samme fejlmeddelelse...

hvordan mon jeg får installeret 2010 - skal jeg installere 2003 igen, og håbe på at fejlen rettes - eller er der andet jeg kan gøre.

jeg har vista business 32-bit
Avatar billede 220661 Ekspert
05. juni 2013 - 19:50 #1
jeg havde installeret 2003 versionen igen.
Bagefter havde jeg så fjernet den med Revo Uninstaller free:
http://www.revouninstaller.com/revo_uninstaller_free_download.html
Når programmet startes kommer et billede med alle programmer som du har. Vælg office pakken og tryk på afinstaller. 3 mulighed der vises i næste boks accepteres. Programmet afinstalleres. Du trykker på næste og registreringen tjekkes for efterladenskaber. Når resultatet kommer vælger du "vælg alt" og trykker slet og herefter på  næste. nogle gange kommer der filer op to gange og her vælges også at slette disse.
Genstart pc. Prøv at installere office 2010.
Avatar billede erlandsen Seniormester
05. juni 2013 - 20:15 #2
beklager - men jeg havde ikke slettet FrontPage 2003 som åbenbart var problemet - da instl. af 2012 nu er kommet igang...
Avatar billede erlandsen Seniormester
05. juni 2013 - 20:16 #3
220661 - du må gerne få pointene pga. din ulejlighed...
Avatar billede 220661 Ekspert
05. juni 2013 - 22:24 #4
ok og tak for det.