Avatar billede bas Forsker
04. juni 2013 - 18:32 Der er 11 kommentarer og
1 løsning

Brødtekst i header

Hej

Hvordan undgår man i Outlook 2003 at noget af brødteksten fra mails vises i headeren (eller hvad det hedder) f.eks. i indbakken? Læselayoutet er 'Højre'.
Jeg har prøvet at være i Vis > Arranger efter > Brugerdefineret > knappen Felter, men der står ikke 'Meddelelse' i boksen til højre. Er det et helt andet sted jeg skal kigge?

Venlig hilsen
Martin
Avatar billede vejmand Juniormester
04. juni 2013 - 19:02 #1
Ved ikke om jeg har misforstået, men:

Vis > Læserude > deaktiveret

Det er Outlook 2007, men mon ikke det er næsten det samme i 2003
Avatar billede bas Forsker
04. juni 2013 - 20:05 #2
Jeg fik vist formuleret mig lidt kryptisk.
Det er ikke læserudens opsætning jeg vil ændre på.
Det er forhåndvisningen af mails, der skal ændres.
Normalt står der f.eks. kun dato emne og afsender i headeren,
men nu vises også noget af brødteksten i forhåndvisningen.
Avatar billede vejmand Juniormester
04. juni 2013 - 20:18 #3
Okay, nu er jeg med......

Ved ikke om det er det samme som i 2007, men her er det:
Højreklik på linjen med felter > Tilpas aktuel visning > Felter

Her kan jeg vælge meddelelse til eller fra
Avatar billede bas Forsker
04. juni 2013 - 20:55 #4
Tak, det må være det der i version 2003 hedder Brugerdefineret > Felter. Det ændrer bare ikke noget i mit tilfælde. Jeg prøver lige at rode videre med det i løbet af de næste par dage..
Avatar billede vejmand Juniormester
04. juni 2013 - 21:24 #5
Avatar billede ptj_11 Forsker
05. juni 2013 - 10:10 #6
Prøv at gå i menuen "Vis/Aktuel Visning", og her kan du vælge punktet "Meddelelser".
/ptj_11
Avatar billede bas Forsker
17. juni 2013 - 15:17 #7
Løsningen var så simpel som at gå i Vis og slå Autoindhold fra ;-)
Avatar billede ptj_11 Forsker
17. juni 2013 - 17:02 #8
Stort set det jeg skrev.
/ptj_11
Avatar billede bas Forsker
17. juni 2013 - 17:14 #10
ptj_11 - post et svar for points ;-)
Avatar billede ptj_11 Forsker
17. juni 2013 - 19:36 #11
Hej Bas. Det er lige meget, jeg samler egentlig ikke point. Som en engang skrev herinde, "Vi kan jo ikke gå ned på MC`Donals og købe bøffer for dem".
Du fik løst dit problem, det er hovedsagen.
/ptj_11
Avatar billede bas Forsker
18. juni 2013 - 16:21 #12
> Vi kan jo ikke gå ned på MC`Donals og købe bøffer for dem.

Ha ha nej, det kunne ellers være, at du kunne motivere ;-)