Avatar billede Alpha-Centauri Nybegynder
03. juni 2013 - 17:00 Der er 4 kommentarer

Tilbud på PC, kan det anbefales?

Hejsa eksperter,

Har i et par måneder kigget efter den rigtige gamer pc på dvs. hjemmesider, og var så inde i min lokale pc forretning for at samle et keyboard op. Ud af nysgerrighed spørger jeg sælgeren om han kan lave et tilbud til mig efter mine ønsker til pcen, og her er hvad vi fandt frem til.

Intel core i-5 3570 3,4GHz
Gtx660 OC Windforce
Gigabyte MB GA-Z77 - DS3H
DDR3 2x4 GB / 1600 MHz Kingston
Sata3 1TB Seagate 7200rpm
CM Elite 430 kabinet
CM GX 650W
DVDRW Sata 224BB Samsung
+ Installation af Windows 7 Home Edition

pris 7500,-

Er dette et godt tilbud i forhold til hvad man kan få for sine penge på nettet?
Jeg ville hellere handle lokalt og så have den mulighed at komme ned med computeren hvis der var problemer, end at skulle til at vente en helt masse tid hos en hjemmeside.

På forhånd tak :-)
Avatar billede NielsErikK Juniormester
03. juni 2013 - 18:00 #1
Ca. 5-600 kroner for dyrt.
Avatar billede NielsErikK Juniormester
03. juni 2013 - 18:02 #2
Om du vil give de mindst 500 kroner for at handle lokalt, er jo op til dig.  :-)
Avatar billede Alpha-Centauri Nybegynder
03. juni 2013 - 19:48 #3
Okay, det vil jeg overveje, tak for svaret :-)
Avatar billede hardwareguy15 Nybegynder
03. juni 2013 - 20:59 #4
dyrt