Avatar billede koburg Mester
31. maj 2013 - 14:10 Der er 3 kommentarer

Gmail - ændring til ny adresse

Min søns og min emailadresser ligner hinanden for meget, så jeg vil gerne ændre selve min emailadresse til noget helt andet.

Men jeg har jo min registreret utallige steder, så hvordan gør man det nemmest? Hvis jeg i Gmail vidersender meddelelser til ny adresse, så har jeg jo ikke slettet den gamle og kan man overhovedet det i Gmail? Jeg skulle jo gerne ende op med en helt ny adresse.
Avatar billede Blueeyez Mester
31. maj 2013 - 15:14 #1
Mindes ikke du kan slette.

De sider du anvender mail på kan vidst kun ændres på en måde.. Derfor man ikke skifter mail så tit ;-)
Avatar billede claes57 Ekspert
31. maj 2013 - 15:45 #2
det seje træk er at oprette den nye - og hver gang du få post på den gamle, så går du ind på det site, og retter din adresse. Efter nogle måneder med stadig mindre post til den gamle adresse burde det være på plads.
Avatar billede richardjensen Seniormester
31. maj 2013 - 16:34 #3
Du har nok dine 'faste kunder' i adressekartoteket.
Når du har ændret adr. kan du rundsende en standardmail med oplysning on adresseændring, - det letter overgangen.