Avatar billede tand Seniormester
31. maj 2013 - 11:31 Der er 2 kommentarer og
1 løsning

Logo til trykning på trøjer.

Jeg har designet et logo i Photoshop og CorelDraw.
Det ligger som en TIF fil, og består af 3 farver tekst.
Men nu har jeg talt med dem som skal trykke det, og de skal bruge en fil (Vectra) som kan adskille farverne til trykningen.
Hvordan gør jeg det, og kan man lave TIF filen om til en sådan fil, eller skal jeg starte forfra.
NB:
jeg kunne godt selv adskille farverne da det kun er tekst, og så sende dem som særskilte file, men den går moske ikke ?
Avatar billede ebea Ekspert
31. maj 2013 - 12:37 #1
Hvis du har lavet det i CorelDraw, kan du jo tage de enkelte tekster som du har lavet i farverne, og lave 3 separate filer af dem. Så har trykkeriet de enkelte farver.
Husk at markere den enkelte tekst, og trykke på Ctrl+Q for at lave teksten om til kurver.
Avatar billede tand Seniormester
27. juni 2013 - 08:14 #2
Send et svar ebea
Avatar billede ebea Ekspert
27. juni 2013 - 09:36 #3
Kommer her. Håber det lykkedes :-)