Avatar billede Slettet bruger
30. maj 2013 - 11:43 Der er 7 kommentarer

"Support-vinduer" popper konstant op

Hej,

Har skrevet før, men mangler stadig hjælp.
Har en Asus K56CM med windows 8.
Lige siden jeg fik pc'en, har jeg oplevet problemer med vinduer der åbnes vilkårligt (altid support-vinduer f.eks. Chrome Help, Windows Help, og alle andre programmers support. Det er ofte en ustoppelig proces, hvor vinduerne åbnes utallige gange og ikke kan lukkes. Det eneste der hjælper er at holde "ctrl" nede i lang tid.
Har fået at vide, at det kan være driverproblemer med eksterne enheder, men problemet ses også, når intet eksternt er tilsluttet. Alle "interne" drivere er opdateret. Og pc'en er fri for virus, spyware m.v.
Så hvad er problemet? Det er virkelig frustrerende!

Mvh
Jakob
Avatar billede claes57 Ekspert
30. maj 2013 - 12:13 #1
en tast hænger - få skiftet tastatur.
Avatar billede Slettet bruger
30. maj 2013 - 12:22 #2
Ja F1 tasten sidder mærkeligt, men den har ikke "hjælp"-funktionen, ligesom ældre eksterne tastaturer havde før i tiden, efter hvad jeg kan se.
Og nej jeg skifter ikke et tastatur i en bærbar. :)
Avatar billede Slettet bruger
30. maj 2013 - 12:25 #3
Okay,

Jeg har nu fået bekræftet at det er F1 tasten, der er problemet. Men hvordan i alverden får jeg den repareret, så den sidder rigtigt?
Avatar billede claes57 Ekspert
30. maj 2013 - 12:33 #4
garanti/reklamation/forsikring?
ellers må du prøve, om den kan vrikkes på plads - evt med en lille nål få den løftet lidt.
30. maj 2013 - 12:52 #5
[F1] tasten er nemlig typisk HELP / HJÆLP funktionen i mange programmer ;-)
Avatar billede Slettet bruger
30. maj 2013 - 12:53 #6
Der er stadig masser af garanti på, og tasten var i stykker fra start.
Men tasten sidder skrå og hævet over de andre, så tænker det ikke kan vrikkes på plads, og et kraftigt tryk hjælper heller ikke.
Avatar billede claes57 Ekspert
30. maj 2013 - 13:30 #7
reklamér omgående - ellers fortaber du rettet til at få det lavet gratis.