Avatar billede kris914g Nybegynder
29. maj 2013 - 19:42 Der er 3 kommentarer

hjælp efter at have installeret win 8 går min pc i spasme

hey har lige den installeret min pc når jeg sår har fuldført installationen går der ca 15 min og så bliver min skræm sort i 5 sek så forsvinder alle mine åbne vinduer og alt på mit skrivebord så lader jeg den stå i 15 min og der sker stadig igenting og så genstarter jeg så kommer windows 8 logoet og loader ikonet efter det bliver der sort skræm nogen som har prøvet dette eller har en løsning jeg er virkelig ude på bare bund.
Avatar billede Slettet bruger
29. maj 2013 - 23:42 #1
Foruden dette spørgsmål har du 19 åbne, og 1.485 point ude.
Du skal nok gøre en indsats for at få nogen til at intessere sig for dit nye spørgsmål.
30. maj 2013 - 10:24 #2
Avatar billede Slettet bruger
03. juni 2013 - 01:09 #3
du mangler nok drivere til bundkort, lydkort, grafikkort osv..