Avatar billede Roccs Nybegynder
29. maj 2013 - 17:50 Der er 3 kommentarer

Alternativ til boxer modtager.

Hej! Jeg sidder og overvejer at bestille boxer bio. Men synes modtageren er lige lovligt dyr! Da jeg kender en som fik en modtager gennem stofa til 300kr på kampagne tilbud. At bokser forlanger 2000kr + virker tosset.

Er der alternativ? eller kan jeg kun bruge den modtager som boxer sælger. Aner intet om den verden med modtagere etc..

Det er denne modtager http://www.av-connection.dk/?PGr=4843&ML=1015
Avatar billede 220661 Ekspert
29. maj 2013 - 18:32 #1
Hvis du køber bokser gennem en forhandler og ikke direkte hos Boxer, så skal du vel ikke betale så meget? Da jeg blev Boxer kunde for 1,5 år siden fik jeg boksen kvit og frit i det kampagne tilbud der var på det tidspunkt. Boksen jeg har er en triax uden hd som kan tage mpeg4 T2 kanaler.
Avatar billede vejmand Juniormester
29. maj 2013 - 18:36 #2
Avatar billede vejmand Juniormester
29. maj 2013 - 18:40 #3
Ifølge Boxer's hjemmeside, er det denne boks de tilbyder:
http://www.elgiganten.dk/product/tv-radio/digital-tv-og-abonnement/RTI95320VOD/sagem-rti95-320hd-pvr-modtagerboks-boxer

ikke helt den samme, som du linker til.....