Avatar billede per2edb Praktikant
28. maj 2013 - 20:23 Der er 6 kommentarer og
1 løsning

Access og SQL Server

Jeg er ny på MS SQL Server Express
Jeg har lige forbundet Access's backend med SQL Server

Jeg kan se alle tabel i SQL ManagementStudio men jeg kan ikke se data. Er det normalt?

Hvordan kan jeg vide backend Data er overført?

Min Access frontend "kører" fint - men er det fortsat på backend det kører eller er det i SQL Serveren?
Avatar billede terry Ekspert
28. maj 2013 - 20:45 #1
If you try re-linking the tables then you will see which tables you are connected to.

You should also see data in the SQL server tables so I am sure your not connected to them.

Did you use the upsizing wizard?
Avatar billede CRKrogh Ekspert
28. maj 2013 - 20:46 #2
Hej.

  Du skulle gerne kunne lave en Query på tabellerne i ManagementStudio og få vist alle records?

De bedste hilsner
Avatar billede per2edb Praktikant
28. maj 2013 - 21:06 #3
Bravo 1000 tak.
Query viste dataene så nu "kører" serveren, men sikke et mas
Avatar billede per2edb Praktikant
28. maj 2013 - 21:07 #4
Bravo 1000 tak.
Query viste dataene så nu "kører" serveren, men sikke et mas
Avatar billede per2edb Praktikant
28. maj 2013 - 21:07 #5
Vil i lave så i kan få point
Avatar billede terry Ekspert
28. maj 2013 - 21:29 #6
what did you do?

Can you see data ibn the SQL tables, either by viewing them in Access or directly in SQL server?
Avatar billede per2edb Praktikant
28. maj 2013 - 22:25 #7
Med en Query i ManagementStudio kan jeg se dataene
Jeg har hele tiden kunnet se dataene i backend, men det var ingen garanti for de var overført til Serveren
Nu er jeg sikker