Avatar billede wwwitt Nybegynder
27. maj 2013 - 09:12 Der er 3 kommentarer

Sende sms, men ikke modtage dem i outlook

Hejsa

Er ny her på siden, så ved ikke om jeg gør det rigtig, men giver den et skud.

Jeg har sat min outlook op til at kunne kommunikere med min telefon, så jeg kan sende og modtage sms på min computer. Det er ret smart at kunne sende sms direkte fra outlook, men ret belastende at modtage alle smser derinde. Er det muligt at slå den del fra? Jeg vil stadig gerne kunne sende sms'er fra outlook, men vil ikke modtage sms'er derinde.

Håber I kan hjælpe mig :)
Avatar billede 220661 Ekspert
27. maj 2013 - 16:07 #1
Hej og velkommen til Eksperten.
En lille vejledning da du er ny bruger herinde:
Skriv dine indlæg i kommentar, og brug kun selv svar muligheden, hvis du ikke får en løsning på dit problem. Du kan læse en masse om det her: http://www.eksperten.dk/faq

I denne tråd her http://social.technet.microsoft.com/Forums/en-US/exchangesvradmin/thread/9d1018e5-c87c-4fa3-8271-300a9f306bba beskriver de noget om at man skal gå i indstilliger og under konti og scrolle helt ned i bunden og gå i server indstillinger.
Her skulle man kunne deaktivere at synkronisere sms.
Hjælper det på dit problem?

PS jeg bruger ikke selv outlook her.
Skriv lige hvilket styresystem du kører og hvilken version af outlook du bruger.
Avatar billede wwwitt Nybegynder
27. maj 2013 - 16:36 #2
Jeg bruger Outlook 2010.

Jeg er ikke interesseret i at slå synkroniseringen fra, da jeg så ikke kan sende tekstsbeskeder direkte fra outlook. Det har jeg nemlig forsøgt.

Jeg er udelukkende ude efter om man kan undgå at få de tekstbeskeder, der bliver sendt til ens telefon, til også at blive vist i outlook.
Avatar billede 220661 Ekspert
27. maj 2013 - 17:08 #3
Er der noget i indstillingerne der hedder "kvitteringer" som jeg har det her i Outlook Express?
Er der en boks der kan tjekkes af hvor der står noget med "returnering af kvitteringer for læsning"?