Avatar billede Webspeed Nybegynder
24. maj 2013 - 22:28 Der er 1 kommentar

Xx@webspeed.dk og android

Jeg har netop købt en android og forsøger desperat at få min webspeed (tdc) mail komplet til telefonen, men den skriver forkert brugernavn eller adgangskode og det synes jeg altså ikke det er.

Jeg følger denne beskrivelse til punkt og prikke:

http://kundeservice.tdc.dk/privat/faq.php?id=30023

Eller det kan jeg jo ikke gøre, når det Ikke virker. Jeg kommer ikke videre end punkt 6.

Kan nogen hjælpe?
Avatar billede conz Juniormester
24. maj 2013 - 22:46 #1
Den må du nok tage med TDC supporten, de har nok flere muligheder for at hjælpe dig - det lyder til at du har fat i det forkert brugernavn eller kodeord.