Avatar billede Vahid Mester
24. maj 2013 - 20:25 Der er 2 kommentarer og
1 løsning

Jack splitter.

Hej eksperten.

Jeg har en gamer høretelefon fra creative.

For enden af den sidder der to jack stik. en til Microfon og en til Lyd.

På min bærbar har jeg dog kun en indgang, hvor der er ikone af en microfon på, og et ikon af høretelefon på.. (sammen hul)
¨
Så jeg tænkte at jeg ville købe en Jack splitter for at kunne plugge begge to til min bærbar.

Skal jeg købe noget specielt, eller virker en almindelig en fra eks. fona?
Avatar billede conz Juniormester
24. maj 2013 - 22:54 #1
Du skal have fat i en "Combo splitter" eller en "dual to single adapter". Jeg gætter på at det er 3.5mm stik på dit headset, så det er sådan en her du leder efter:
http://www.headset-ratings.com/pc-headset-to-phone-adapter-dual-3-5mm-to-3-5mm-2/?utm_expid=66958200-0&utm_referrer=http%3A%2F%2Fwww.tomshardware.co.uk%2Fforum%2F82750-35-using-combo-headphone-jack
Avatar billede Vahid Mester
24. maj 2013 - 23:35 #2
Avatar billede conz Juniormester
25. maj 2013 - 00:48 #3
Yup, den ser helt rigtig ud.