Avatar billede imtheman Nybegynder
24. maj 2013 - 09:57 Der er 1 kommentar

Søge/indeks program til stort fællesdrev

Heya
Jeg har fået til opgave at finde et program, der gøre virksomhedens fællesdrev søgbart for alle medarbejdere.
Indtil videre har jeg set på Google GSA, det er noget dyrt og måske lidt overkill, vi snakker "kun" ca. 1.000.000 filer og en terabyte plads.

Programmet må meget gerne have følgende funktionaliteter:
•    Programmet bør være hostet på en server, altså IKKE lokalt på brugerens computer.
•    Programmet bør være søgbart gennem en browser.
•    Programmet bør kun kunne give den enkelte bruger filer som han har adgang til.
•    Programmet skal kunne søge inde i filer.

Hvad jeg har brug for her på Exp.dk er:
•    Hvilke erfaringer har I med lignende programmer? (Altså programmer der kan søge store fællesdrev)
•    Hvilke alternativer er der til Google GSA? (Det er ikke lykkedes mig at finde noget seriøse)
•    Hvad er betegnelsen for et sådant program? (Altså hvad skal jeg søge efter på google)

Vh
Martin Carlsson

Søge/indeks program til stort fællesdrev
Avatar billede imtheman Nybegynder
24. maj 2013 - 12:53 #1
Anyone?