Avatar billede karsten-e Nybegynder
23. maj 2013 - 11:48 Der er 3 kommentarer og
1 løsning

Slet autoudfyld

Jeg vil gerne slå alle former for autoudfyld fra i Outlook 2007. F.eks. vil Outlook foreslå at jeg, når jeg skriver: "2013" i stedet skriver: "2013.05.23". Det er ikke altid jeg opdager det og får det rettet, og det er en ret irriterende "hjælp", som jeg helst er foruden.
Avatar billede vejmand Juniormester
23. maj 2013 - 13:48 #1
Hmmm, efter at have læst utallige spørgsmål på nettet om samme problem, tror jeg desværre ikke det er muligt i Outlook 2007. Forstå det, hvem der kan......

Her kan du se, hvordan man gør i Word 2007, men det hjælper dig jo ikke rigtig: http://www.thedoctools.com/wordtips/tag/autokorrektur/
Avatar billede karsten-e Nybegynder
07. juni 2013 - 07:35 #2
Nej, men dit svar var nyttig på anden vis, så tak for det.
Avatar billede karsten-e Nybegynder
07. juni 2013 - 07:40 #3
Vejmand: skriv et svar, så jeg kan give point og lukke denne tråd.
Avatar billede vejmand Juniormester
07. juni 2013 - 10:03 #4
Velbekomme, svar kommer her.