Avatar billede Emma90 Nybegynder
21. maj 2013 - 19:03 Der er 7 kommentarer

Downloade hjemmeside til offline brug

Hej Eksperten. :)

Jeg har eksamen om få dage i organisk kemi. Jeg har fundet en rigtig god hjemmeside, som jeg gerne vil bruge til eksamen :)

http://sdbs.riodb.aist.go.jp/sdbs/cgi-bin/direct_frame_top.cgi

Eftersom man ikke må bruge internettet til eksamen kunne jeg godt tænke mig at downloade hjemmesiden ned på min computer, men jeg kan ikke finde ud af det? :(  Jeg har prøvet at bruge et program, men jeg kan ikke finde ud af at få det til at fungere :(

Hvis der er en der kunne finde ud af at hjælpe mig, eller lave en fil af hjemmesiden som jeg kan downloade ville jeg være rigtig taknemlig :) :)

Jeg håber i vil hjælpe.

På forhånd tak :)
-Emma
Avatar billede scootergrisen Nybegynder
21. maj 2013 - 19:17 #1
Det kommer nok ikke til at virke hvis du skal bruge søge funktionen.

Men hvis det ikke er tilladt at bruge internet under eksamen så er det vel heller ikke tilladt at downloade en hjemmeside og bruge den under eksamen.
Avatar billede Emma90 Nybegynder
21. maj 2013 - 19:19 #2
Hmm... ja jeg vil helst gerne have at man kunne bruge søgefunktionen hvis det er muligt? :)
Avatar billede Emma90 Nybegynder
21. maj 2013 - 19:24 #3
Mht. at man ikke må bruge internettet til eksamen, så tror jeg det er ment som at man ikke må få hjælp fra andre personer.  (f.eks. skyper / facebook)
Avatar billede scootergrisen Nybegynder
21. maj 2013 - 19:26 #4
Så kan du jo bare bruge den hjemmeside på internettet hvis det er tilladt.
Avatar billede Emma90 Nybegynder
21. maj 2013 - 19:29 #5
Jamen det er jo ikke tilladt at bruge internettet? :(
Avatar billede olefravip Nybegynder
21. maj 2013 - 19:43 #6
Hej Emma

Prøv HTTrack...Det er open source og jeg har lige testet om det virker..hvilket det tilsyneladende gør
(jeg fik hentet web siden du har behov for så den lå på mit C drev - file:///C:/My%20Web%20Sites/SDBS/sdbs.riodb.aist.go.jp/sdbs/cgi-bin/direct_frame_top.html).

Jeg har meget ovrefladisk skannet for malware/spyware..hvis det er noget du vil have liggende permanent vil jeg anbefale et mere grundigt tjek :O)

Link: http://www.httrack.com/
Avatar billede Slettet bruger
22. maj 2013 - 06:24 #7
du kan gemme den med opera browser.

men du må jo ikke, bliver du opdaget skal du tage en ny prøve..
siger det bare.

du skla jo ku dine ting, ellers får du jo ikke noget ud af det.