Avatar billede zihR0N Nybegynder
20. maj 2013 - 22:44 Der er 2 kommentarer

Grafik dårlig kvalitet/grumset.

Hej Eksperten.dk

Jeg har et problem med at grafikken i spil kan virkelig utrolig ringe ved at diverse objekter er utrolig grumset / dårlig kvalitet. Det samme med diverse billeder fra bla.  facebook er virkelig grumset. Et eksempel var da jeg skulle lave mit CV til en ansøgning, der tog jeg et billed af mig selv fra facebook, og selve billedet blev vist utrolig ringe / grumset på min computer/skærm men lige så snart jeg kopirede det ind i word, så stod det kniv skarpt som dét opringeligt skulle..

Jeg har prøvet med at opdatere mine grafikkort driver og gå tilbage til nogle ældre, samme problem.. Håber I kan hjælpe :)

Lidt information:

Skærm: BenQ XL2420T
Grafikkort: Geforce GTX580
Styresystem: Windows 7 64bit.
Avatar billede scootergrisen Nybegynder
21. maj 2013 - 04:29 #1
Indstil din skærm i skærmmenuen hvis du kan.

Indstil dit grafikkort med det software der bruges til det.

Se om du kan nulstille diverse indstillinger. Eller auto justere.

Og kør med den optimale opløsning og opdatering.
Avatar billede zihR0N Nybegynder
21. maj 2013 - 16:08 #2
Det er jo de mest åbenlyse ting, og det har jeg selvfølgelig gjort.
Men det virker mærke det har noget med skærmen at gøre hvis billedet bliver vist knivskarpt inde i Word, men ikke når jeg åbner billedet menuelt eller ser det på facebook..

Kører 1920x1080 med 120 HZ.

Men har prøvet forskellinge "profiler" med skærmen, og reset alle indstillinger, det samme med mine nvidia profiler. Intet hjælper..