Avatar billede Tina_aarhus Nybegynder
20. maj 2013 - 21:43 Der er 3 kommentarer

SORT SKÆRM på acer aspire e1-571!

Er der mon nogen der kan hjælpe? Når jeg tænder min én uge gamle acer aspire e1-571 starter den de første par sekunder rigtigt op med acers logo, hvorefter den går til sort skærm. Den kører stadig, men der sker intet.

Hvad kan jeg gøre?

På forhånd tak!

Hilsen Tina
Avatar billede milter Ekspert
20. maj 2013 - 21:49 #1
Medmindre du har pillet ved vitale dele eller computeren har været ude for et "uheld" af en eller anden slags, så må bedste råd være en opringning eller mail til det firma, du har købt den hos.
Avatar billede Tina_aarhus Nybegynder
21. maj 2013 - 08:39 #2
Jeg har haft den tændt omkring seks gange - det er det... øv...

Sidst jeg slukkede den, lokkede jeg af som det sidste og klappede den sammen. Jeg bad den ikke som sådan om at lukke ned. Kan det mon have noget med det at gøre?
Avatar billede GreenDK Nybegynder
21. maj 2013 - 13:00 #3
Prøv at tag batteri og strømledningen af, hold tænd og sluk knappen på din bærbar nede i ca. et min., sæt så strømledingen i og prøv så at starte din bærbar op igen.

Hvis det ikke hjælper så er den ned i butikken hvor du købte den, så må de bytte den.