Avatar billede hkprofil Forsker
20. maj 2013 - 21:41 Der er 1 løsning

Gmail kalender

Jeg har Samsung Galaxy S2 og Android og har indtil nu synkroniseret min aCalendar med Outlook. Mit problem er imidlertid, at jeg altid skal indtaste mine aftaler i Outlook først, da den ikke synkroniserer den anden vej.
Jeg har hørt, at hvis man benytter en Gmail kalender, behøver jeg ikke synkroniser, og den er altid tilgængelig fra cyberspace?

Er der en "ekspert" derude der kan hjælpe mig?
(Har windows 7). mvh
Avatar billede hkprofil Forsker
26. maj 2013 - 08:20 #1
Det er tilsyneladende ikke her, jeg skal lægge mit spørgsmål - prøver et andet sted. mvh