Avatar billede Mathiaskruse Juniormester
19. maj 2013 - 16:54 Der er 1 kommentar og
1 løsning

TV - LG 55LA691V eller LG 55LM860W

Hej alle. Som overskriften lyder, hvad jeg skal vælge ?

Jeg står med muligheden for at købe begge disse til samme pris, men jeg er i tvivl om hvilken, jeg ved at 860W er en af sidste års topmodeller, og at 691V er dette års middelklasse model.

Jeg er meget i tvivl da jeg gerne vil have den bedst mulige skærm, med godt interface og hurtig Smart-TV og gode muligheder!

På forhånd tak for hjælpen :)
Avatar billede GreenDK Nybegynder
21. maj 2013 - 13:08 #1
Jeg ville gå efter 691V da der sker meget på et år inden for TV, og hvis den har alle de tilslutninger som du skal bruge ville jeg ikke være i tvivl.
Avatar billede Mathiaskruse Juniormester
16. april 2014 - 10:53 #2
Købt.