Avatar billede Begum Nybegynder
18. maj 2013 - 16:55 Der er 8 kommentarer

System Care Antivirus

Hvordan kommer man af med system Care Antivirus?  Jeg har prøvet spyhunter men det lykkes mig ikke.
Avatar billede milter Ekspert
18. maj 2013 - 17:03 #1
Avatar billede Begum Nybegynder
18. maj 2013 - 17:06 #2
Tak :)
Avatar billede milter Ekspert
18. maj 2013 - 17:18 #3
Velbekom. Prøv dem og meld tilbage om resultatet :-)
19. maj 2013 - 09:56 #4
Du/I skal altid skrive under hvilket Styresystem det drejer sig om!
Win98, ME, W2000, XP, Vista, Win7, Win8, OS/2, Unix, Linux, ... ?

---
Avatar billede Slettet bruger
19. maj 2013 - 21:39 #5
Det du downloader på den side som milter linker til er Spyhunter.

Malwarebytes FREE skulle kunne tage det. Start med at download RKill det stopper System Care Antivirus i at starte op. Gør det i fejlsikkert tilstand. Følg vejledningen på siden fra bleepingcomputer.com.
http://www.bleepingcomputer.com/virus-removal/remove-system-care-antivirus
Avatar billede Slettet bruger
19. maj 2013 - 22:53 #6
I det hele taget virker Spyhunter som et fup program det vil have penge hvis det fjerne det den finder.
Avatar billede 220661 Ekspert
20. maj 2013 - 07:06 #7
#6 Det virker sådan ja.
Hvis jeg ud over Malwarebytes (som jeg har i pro udgaven) skulle købe en anden løsning, havde det nok været HitmanPro 3.7 .
Med HitmanPro kan man aktivere en 14 dages prøvelicens så programmet virker i fuld version, hvis man ønsker at fjerne noget slemt snavs. Det er mit indtryk, at det er en god scanner. Bruger den som test scanner, da man ikke behøver at installere den.
Brian fra Britec.com laver efter min mening, nogle brugbare  videoer.
http://www.youtube.com/watch?v=96zsWFXVqYQ
Avatar billede Slettet bruger
20. maj 2013 - 11:35 #8
Ja Britec laver nogle gode video.