Avatar billede per2edb Praktikant
18. maj 2013 - 11:26 Der er 2 kommentarer og
1 løsning

Sharepoint, Access 2013 og SQL Server 2012 koblet sammen

Jeg har access 2013 og SQL Server 2012 og office 2007
Jeg kan ikke få connected access og SQL serveren.
Der er noget der tyder på jeg skal have SharePoint.
Kan den fås gratis eller skal den købes?
Har i et link for jeg har googlet og kan kun læse det sædvanlige MS ordskvaller i metervis uden nogen konkret henvisning til downlode

Har spurgt om det samme på Access men ingen har svaret
Avatar billede arne_v Ekspert
18. maj 2013 - 14:54 #1
Access boer sagtens kunne tilgaa linked tabeller paa SQLServer.

Og jeg mener at man med lidt snilde kan lade SQLServer tilgaa Access ogsaa.

SharePoint kan jeg slet ikke se hvor kommer ind i billedet.
Avatar billede per2edb Praktikant
20. maj 2013 - 11:21 #2
Hej Arne
Har du selv 2013?. Hvis ikke kan jeg oplyse den er total anderledes end 2010 for slet ikke at tale om 2007 der næsten lavede sig selv. Jeg har ringet til Microsoft Kbh. De kan hjælpe formedes 2100 kr!!!!!
De kunne oplyse det KUN kan lade sig gøre at konnekte via Sharepoint apps.
Jeg gætter på andre slipper lettere end mig da de køber office 2013 hvor Sharepoint er integreret.
Altså tilbage til mit spørgsmål HVORDAN gør man?
Hvor/Hvordan downloder man  2013 SharePoint apps.
2013accesswebapp.com som der henvises til er kun ordskvaller.
Avatar billede per2edb Praktikant
22. maj 2013 - 15:50 #3
Jeg opretter spørgsmålet på Server