Avatar billede IT-Gunner Nybegynder
16. maj 2013 - 22:41 Der er 1 kommentar

301 redirect fra forside til blog wordpress

Jeg sidder her og har mine problemer med wordpress, jeg skal have 301 redirect'et min forside til min blog, hvordan er koden til det og kan det have en negativ indflydelse i forhold til seo?

På forhånd tusinde tak for hjælpen :)
Avatar billede scootergrisen Nybegynder
17. maj 2013 - 00:43 #1
Hvis du bruger Apache kan du i .htaccess filen i roden vælge forside sådan her :

DirectoryIndex mappe/filnavn.php

Også kan du skrive følgende hvis du vil viderestille :

RedirectPermanent /gammelforside.php http://example.com/mappe/filnavn.php