Avatar billede jakob4519 Nybegynder
15. maj 2013 - 20:56 Der er 6 kommentarer

Mangler hjælp til min acer x3995

Jeg står med en sprit ny acer x3995 som køre på windows 8 men jeg kan ikke få net. Manden jeg snakkede med sagde "amen der er trådløst netværkskort i så den kan sagtens gå på trådløst selvom det er en stationær computer" så kom jeg hjem og i gætter det næsten ikke, den kunne ikke komme på vores net herhjemme nogle der kan hjælpe mig...
Avatar billede milter Ekspert
15. maj 2013 - 21:44 #1
Hvor har du købt den? Kan du give os et link til butikken med specifikationer på den?
Avatar billede Little Helper Seniormester
15. maj 2013 - 23:04 #2
Den model har ikke trådløs net. Den har gigabit netkort men det kræver en forbindelse med RJ45 net kabel, hvis du vil trådløst
på nettet med denne maskine bliver du nødt til at købe et trådløst kort eller en usb wifi adapter, sidst nævnte er nemmest at montere og installere og koster kun ca 200,- og op efter.

Se spec på din maskine herunder.

http://www.acer.dk/ac/da/DK/content/model-datasheet/DT.SJLEQ.036

Jeg håber det besvarer dit indlæg.
Avatar billede teknik Juniormester
16. maj 2013 - 00:16 #3
hmmm.
Mange varianter af modellen har iflg. Google "trådløst" kort inkluderet, så er nok bedre at spørger selv tjekker om der et
ét eller to netkort under

- computer, - systemegenkaber, - enhedshåndtering, - netværkskort

mvh ;-)

Teknik
Avatar billede milter Ekspert
16. maj 2013 - 00:19 #4
#2.

Ifølge linket herunder er nogle X3995-modeller forsynet med trådløst net:

http://www.acerdirect.co.uk/Acer_X3_Consumer_Desktop__DT.SJLEK.009/version.asp

Kig under "Tech Spec".
Avatar billede Little Helper Seniormester
16. maj 2013 - 22:17 #5
Du kan ikke bruge et link fra en UK side til en maskine som forhandles i DK, da disse ikke nødvendigvis har samme specs. Og kikker du på Acer.dk kan du se at maskinen ikke er med trådløst kort.
Avatar billede milter Ekspert
16. maj 2013 - 22:39 #6
#5.

Netop derfor spørger jeg i #1 om et link til forhandler og specifikationer, men jakob4519 ser slet ikke ud til at være interesseret i at deltage.