Avatar billede max_og_mule Nybegynder
15. maj 2013 - 18:00 Der er 4 kommentarer

Hjælp

Jeg ved ingen ting om det her php noget, ved godt  det her er hjælp til selvhjælp, men jeg har brug for en der kan (hvis det er muligt) at lave dette excel ark i php og mysql, det er til privat brug så vil ikke bruge penge på det, men kan give flere piont.

http://gupl.dk/696364/
Avatar billede Rosenborg Praktikant
15. maj 2013 - 18:38 #1
Først og fremmest vil det hjælpe en del hvis du kunne beskrive hvad det drejer sig om i overskriften. Så folk som ikke kender til php ikke behøver at spilde sin tid.

Nogle gange skal man også punge ud, selv om det er til privat brug.
Avatar billede repox Seniormester
15. maj 2013 - 21:03 #2
Man kan ikke købe noget for point, så på den måde har dit tilbud ingen værdi overhovedet. Og det har ingen betydning om det du skal have lavet er til privat eller kommerciel brug - ingen steder ændrer det på den tid der skal bruges på opgaven - heller ikke hvad den tid er værd for den der skal lave det.

Det der ganske sikkert vil ske nu (eller måske er sket) er at en eller anden forbarmer sig over dig, på grund af den hårde respons du får og tilbyder dig at lave et gratis da det er "en god øvelse/en lille opgave/noget man kan lære af/en mulig reference/whatever".

Din opgave bliver løst i et eller andet omfang på et vilkårligt defineret tidspunkt til en eller anden kvalitet samt efter en løst baseret aftale om hvad du skal gøre hvis du finder en fejl, hvis du skal have rettet noget, hvis du skal have noget mere på og i hvor lang tid du kan trække på din gratis arbejdskraft.

Alternativt får du et tilbud fra en freelancer som fortæller dig nøjagtigt hvad du får, hvornår du får det, hvordan du er stillet i forhold til fejlretning og tilpasning samt en leveringsdato. Du har derfor sikkerhed for at din opgave bliver løst i forhold til det aftalte.

Held og lykke med din opgave.
Avatar billede max_og_mule Nybegynder
17. maj 2013 - 10:46 #3
:O Hvis min lille øvelse / opgave engang skulle blive SÅ vigtig at jeg ville bruge penge på den så ved jeg nu hvilke to jeg ikke skal kontakte ;-)
Avatar billede repox Seniormester
17. maj 2013 - 11:27 #4
Hvis der ikke skal mere til at gøre dig bitter, så er vi nok også bedre tjent uden dig som kunde - så på forhånd tak.