Avatar billede Me3mo2660 Nybegynder
07. maj 2013 - 17:24 Der er 11 kommentarer

Glemt adgangskoden til computeren ....

Jeg har glemt min kode til bærbaren ( Windows 7 ) Ville ikke have at noget bliver slettet.. Kan det lad' sig gøre ??
Avatar billede Slettet bruger
07. maj 2013 - 17:46 #1
Avatar billede 2Mida Praktikant
07. maj 2013 - 18:28 #2
Jeg forstår ikke at folk kan "glemme" deres kode som de bruger hver dag - men det er jo godt at have kode på hvis computeren bortkommer eller bliver stjålet, så er den ikke så meget værd... medmindre man får hjælp til at låse den op!
Avatar billede Slettet bruger
07. maj 2013 - 18:42 #3
#2
Skulle det være en oplysning?
Avatar billede lclemens Nybegynder
07. maj 2013 - 19:18 #4
#2

Det kan godt forekomme. Min computer er sat til at logge på automatisk, så det er sjældent at jeg har brug for at indtaste mit password.
Avatar billede Me3mo2660 Nybegynder
08. maj 2013 - 09:01 #5
Kan man ikke gøre det.. Uden at downloade noget ?... Måske køre den i fejtilstand ? Også skrive commands ??
Avatar billede lclemens Nybegynder
08. maj 2013 - 11:17 #6
Nej. Det ville næsten være for nemt :-)
Avatar billede Slettet bruger
08. maj 2013 - 11:25 #7
@ Me3mo2660
Jeg har lige set i dine andre spørgsmål, at du ikke respekterer de
som har forsøgt at hjælpe dig. Det har frataget mig lysten til at fortsætte i dette spørgsmål:http://www.eksperten.dk/spm/979747
Avatar billede Me3mo2660 Nybegynder
08. maj 2013 - 14:35 #8
Offline, det har ikke noget med det at gøre... Jeg har også svaret/givet mine point.. Til dem der har hjulpet.. Der er også nogle perioder hvor man glemmer det.. Hvis du ikke gider og hjælpe/tage hensyn... Så kan du bare lad' være.. Jeg tvinger dig ikke til at hjælpe mig.. Denne side er ikke lavet for skænderi... Det jo ikke fordi jeg brænder for dit hjælp.. Du kan bare lade være...Men jeg skal da nok akcdeptere svarene.. Det er ikke noget problem..
Avatar billede MADOlsen Forsker
08. maj 2013 - 14:46 #9
#8 Af dine tre foregående spørgsmål, har du kun givet point på ét - det er altså ikke en voldsomt stor procentdel...
Avatar billede Me3mo2660 Nybegynder
08. maj 2013 - 16:06 #10
#9 Kan du være venlig og læse det overstående engang til ??
" Man glemmer det jo "

På den anden side ; Jeg også en ny bruger på eksperten...
Har ikke helt styr på det..
Har næsten lige læst reglerne osv...
Avatar billede Slettet bruger
08. maj 2013 - 16:22 #11
#8
Der er en del brugere her på Eksperten som gerne hjælper andre. Det eneste de forventer til gengæld er, at spørgerne lukker deres spørgsmål ordentligt. Er det for meget at forvente?
Du er ikke ny bruger, og det tager ikke 3 mdr. at finde ud af hvordan man lukker spørgsmålet efter sig.
Og nej du har ikke svaret alle. Du har ikke givet 220661 point selv om du selv har bedt om det svar du HAR fået.
Efter som jeg fandt en løsning til dig, er det underlig at stille spørgsmålstegn ved om jeg GIDER hjælpe.