Avatar billede Maxiking206 Nybegynder
06. maj 2013 - 15:56 Der er 3 kommentarer

Problemer med mit headset

Hej

Jeg har et headset som er ca. 4-6 måneder gammelt.

Det er et usb-headset.
Det har virket rigtig fint indtil for ca. en måned siden
Hvis jeg ikke rykker på ledningen forsvinder lyden enten i den ene side eller så forsvinder den helt.

Er der nogen der kan hjælpe?
Avatar billede milter Ekspert
06. maj 2013 - 20:04 #1
Det lyder som et problem med en løs/dårlig forbindelse.

Hvor rykker du på ledningerne? Ved USB-stikket, eller ...?

Hvordan plejer du at trække stikket ud? Ved at hive i ledningen, eller ...?
Avatar billede Maxiking206 Nybegynder
08. maj 2013 - 15:02 #2
nej der hvor man styrer lyd og så videre. Jeg plejer at holde igen og så trække i usb stikket
Avatar billede milter Ekspert
08. maj 2013 - 22:14 #3
Hvis lyden kommer og forsvinder, når du rykker på ledninger, kan det kun skyldes en løs forbindelse.

Den løse forbindelse kan være i USB-stikket på computeren eller USB-stikket på hovedtelefonen eller på ledningen, hvor den er forbundet til hovedtelefonen.