Avatar billede michaelrar Seniormester
01. maj 2013 - 18:09 Der er 4 kommentarer og
1 løsning

Massegenerering af QR koder til email

Hej

I forbindelse med udsendelse af salgsbreve til ca. 1.000 kunder ønsker vi at generere en personlig QR-kode til email (mailadresse, header og body tekst)  til hver kunde.
Dette skal ske ud fra et dataark eller lignende  eksempelvis et Excelark.
Er indstillet på, at løsningen koster lidt penge.

Har søgt på Eksperten, men kun fundet dette svar, der ikke fungere for mig http://www.eksperten.dk/spm/960540

Nogle gode ideer ?
Avatar billede benner999 Nybegynder
03. maj 2013 - 13:24 #1
Hej

Hvad indeholder QR-koden?

Jeg har arbejdet en del med QR - og muligivs hjælpe dig.
Avatar billede michaelrar Seniormester
03. maj 2013 - 21:24 #2
QR-koden skal generere en email, der alle skal alle sendes til samme modtager mailadresse.

Emne noget stil med: Ja tak, jeg vil gerne benytte tilbuddet

Bodytekst:

Ja tak, jeg vil gerne bestille en palle.............

Afsenderens navn  (hentet fra Excelfil eller tilsvarende)
Adresse (do)
Postnr/by (do)
Tlf. (do)

Det er de sidste 4 linjer der er min udfordring, da de jo gør at QR-koden skal være forskellig i samtlige 1000 kundebrev

Håber det var til at gennemskue
Avatar billede benner999 Nybegynder
06. maj 2013 - 12:41 #3
Jeg er stadig lidt usikker på hvad qr-koden skal indeholde og hvilken type det skal være...

Måske er det nemmere at tage den over tlf. Så du er velkommen til at ringe til mig.
Avatar billede michaelrar Seniormester
09. maj 2013 - 07:59 #4
Hej Benner

Hvilket nummer skal jeg ringe på ?
Avatar billede benner999 Nybegynder
13. maj 2013 - 09:21 #5
Mit nummer er: 22202068