Avatar billede settemus Nybegynder
01. maj 2013 - 07:15 Der er 4 kommentarer

Kan ikke opsætte waoo fiber net på min pc

Hej

Jeg har en Acer aspire 7741zg med windows 7 og Waoo fibernet men kan på min egen pc ikke få det til at køre ordentligt.
Får ud af 30/30 m/bit får jeg kun 2-3m/bit i både up-download
På mine 2 pigers pc kører det fint på men min vil ikke.
Har tjekket at vi har de samme indstillinger og det har vi.
så er på bar bund her.
Skrev i sidste uge til waoo men intet svar endnu.
Bruger pt en lille usb modem og det kører fint - men dyrt når man nu betaler for det ved Waoo også.
Hvad kan det skyldes?
Håber i kan hjælpe mig
Avatar billede settemus Nybegynder
01. maj 2013 - 08:50 #2
Hej Poko1

Tak for dit svar :)

Ja havde den nyeste driver - så det hjælper ikke.
Den viser fint nok at der er forbindelse igennem - men det er der bare ikke.
Kan det være pga firewall - har vist begge aktive både fra Bullguard og windows.
Ved ikke hvilken jeg skulle deaktivere hvis jeg skulle eller hvordan man gør for den sags skyld.
Avatar billede tiger_dk Mester
02. maj 2013 - 13:09 #3
Til poko1, siden jeg ikke kan sende interne beskeder til dig, må jeg gøre det her på en lidt anden måde, siden det her et siste nye indlæg du har deltaget i:

Da du sagde at du havde haft succes med at installere Windows 8 på ældre maskiner i det her http://www.eksperten.dk/spm/976319 spørgsmål, kunne jeg godt tænker mig at spørge hvad af Windows havde du brugt, var det 32 eller 64 bit ? og i såfald var det en opgradering fra Windows XP til Windows 8, eller var det en ren Windows 8 installation, men formatering osv. ?
Avatar billede tiger_dk Mester
02. maj 2013 - 13:16 #4
hvis jeg kan få dig til at kommet med svaret her i http://www.eksperten.dk/spm/980565#reply_8056775 så vil det bare være perfekt !