Avatar billede klatten Nybegynder
13. august 2001 - 15:13 Der er 14 kommentarer og
1 løsning

ADMIN - Slet dog de åbne spm.

Over 1300 åbne spm alene i denne kategori. Over 14000 i alt.

Hvor mange brugere har point ude??
Hvor mange af disse brugere har logget ind i de sidste 3 mdr??

...måske det var på tide med noget oprydning?? Eller hvad?
Avatar billede disky Nybegynder
13. august 2001 - 15:15 #1
jeg synes de skulle indføre at hvis et spørgsmål ikke er blevet accepteret f.eks. 3 måneder efter oprettelse bliver det lukket, og point ryger i skraldespanden.
Avatar billede dr.m Nybegynder
13. august 2001 - 15:15 #2
power to you klatten, couldn\'t agree more.
Avatar billede x-zomp Nybegynder
13. august 2001 - 15:15 #3
ja det er en god ide!
Avatar billede limemedia Nybegynder
13. august 2001 - 15:16 #4
at slette åbne spm\'s var nok noget nær det dummeste man kan gøre... Eksperten er til \"her-og-nu\" hjælp men så sandelig også til reference, til hvordan var det nu det var osv. At lukke underminerer totalt grundlaget for siten.

/ LJ
Avatar billede webmasterdk Praktikant
13. august 2001 - 15:17 #5
disky >> både og...
for når jeg ser i gamle spm\'s efter et svar kigger jeg altid på de lukkede....
det vil sige at mange spm\'s lover noget de ikke har!

www.fotx.net/WebmasterDK
Avatar billede klatten Nybegynder
13. august 2001 - 15:17 #6
Jep, disky. Din idé er go. Håber ADMIN synes det samme.
dr.m tak!
Avatar billede disky Nybegynder
13. august 2001 - 15:17 #7
webm: det har du jo faktisk ret i.

Så skal det måske oprettes en gruppe for denne nye gruppe spørgsmål.
Avatar billede klatten Nybegynder
13. august 2001 - 15:18 #8
I stedet for slet, så luk. Så er det der stadig.
Avatar billede annikadk Nybegynder
13. august 2001 - 15:18 #9
Ingen sletning takker.
men der har efterhånden været en DEL debatter vedr. hvad der bør gøres ved dem.
Prøv at søg efter fx. \"åbne spr.\"
Avatar billede mugs Novice
13. august 2001 - 16:19 #10
ljweb og annikadk > Hvad er et gammelt spørgsmål værd, uden der et accepteret og dermed korrekt svar?.

Jeg bruger også at søge efter løsninger i gamle spørgsmål, men udelukkende i de lukkede.

Jeg er for så vidt også imod de bliver slettet, men vi må jo også se i øjnene, at det kan være endog meget vanskeligt at få sit spørgsmål beskrevet korrekt, og jeg mener mange af de gamle stadig åbne spørgsmål ikke er besvaret grundet forkert / mangelfuld formulering.
Avatar billede limemedia Nybegynder
13. august 2001 - 16:20 #11
mugs >> hvad er et svar værd fra en inkompetent ung wannabe udvikler ? skal vi til at lege bigbrother på eksperten og censurere eller ?
Avatar billede annikadk Nybegynder
13. august 2001 - 16:57 #12
Well.. der lukkes også spr. uden svar nogle gange.

Evt. kunne de ligesom slettede brugere, laves med rød eller anden markant farve.
Altså spr. der er lukket.
Derudover bør brugere der ikke selv lukker spr måske have en \"forkert\" farve?? (sorry - synes ideen var oki, men alligevel - hvor mange aktive undlader at lukke!)
Avatar billede mugs Novice
13. august 2001 - 19:04 #13
annikadk > Måske en god ide, at spørgsmål der ikke lukkes af bruger får en anden farve f.eks efter 1 måned.

ljweb > Kan du uddybe din sidste kommentar?
Avatar billede klatten Nybegynder
14. august 2001 - 08:10 #14
ADMIN\'s holdning?
Avatar billede vuffe Nybegynder
14. august 2001 - 13:57 #15
måske det var en idé at oprette et spm. under Eksperten: om eksperten. Vores Admine\'r har jo ikke en menneskelig chance for at svare i dette spm. da der til dagligt bliver oprettet utallige spm. under Generelt:Fri debat.

Desuden, angående de åbne spm.: Er det ikke ligemeget om de ligger dér? De generer dig da vel ikke?  Det er i hvert fald ikke din database de ligger i.