Avatar billede gukula1950 Nybegynder
27. april 2013 - 11:55 Der er 2 kommentarer

Netværksforbindelse trådløs

Har en trådløs router og vil gerne have trådløs til min søn p.g.a. en alt for lang netværksledning, hvad er bedst en trådløs USB forbindelse eller et trådløs netværkskort pci.

Mvh. Kurt
Avatar billede lysningen Nybegynder
27. april 2013 - 12:08 #1
Avatar billede larsini Seniormester
28. april 2013 - 10:15 #2
hvis du har en trådløs router hvorfor så ikke bare købe et trådløst "netkort" i form af et usb-stik som sættes i sønnens pc, koster ca. 175 kr - jeg har 2 stks trendnet TEW-649UB, den ene sidder i en gammel bærbar og den anden i en stationær pc - funker fint hos mig (ca8 meter fra router til pc, gennem diverse vægge)