Avatar billede homerindk Nybegynder
13. august 2001 - 14:37 Der er 3 kommentarer

computer går istå et øjeblik, og lidt efter arbejder igen

Hej , jeg er ejer af en AMD Athlon 1.33 ghz 512ddr ram
a7m266, men min pc´ere går ligesom i stå en gang imellem, som om den lige skal loade noget, jeg forstår ikke hvorfor at dette sker, jeg burde have nok ressoucer??

jeg undre mig om det kan være et cooler spørgsmål
?, er der nogen steder i en opsætning jeg kan gøre noget
det virker som om at ram´en meget hurtigt bliver brugt
op, jeg kører windows se
er der nogen der kan hjælpe ???
Avatar billede kunze Nybegynder
13. august 2001 - 16:27 #1
Jeg kan forestille mig at problemet skyldes for lang tid uden defragmentering eller formatering.

Du defragmenterer ved at vælge: Egenskaber for Denne Computer og så se under fanen Funktioner hvor du klikker Defragmentering. Sæt god til af til Defragmenteringen da dette kan tage flere timer.

Hvis det er dine ram der er problemet kan du prøve med programmet MemTurbo som kan rense ram\'ne efter at man har kørt et ram krævende spil eller program. MemTurbo kan hentes på www.memturbo.com

Med venlig hilsen
Simon
Avatar billede homerindk Nybegynder
28. august 2001 - 09:57 #2
jeg har nu defrag min maskine, alle samtlige drev
(tog laaaaaang tid hehe)og prøvet memturbo, og kan nu konstatere at jeg stadigvæk har problemer
jeg kører win me, og jeg har 512 DDR ram
og alligevel så går der ikke lang tid før min maskine går istå pga ressourcer, jeg fatter det ikke, da jeg ligesom har NOK ram, men jeg skal bare lige køre 3 - 4 ting så er der næsten ikke noget ram tilbage :-( hjææææææææææææææælp
Avatar billede homerindk Nybegynder
28. august 2001 - 09:59 #3
maskine er helt ny, så den er stort set lige blevet reinst.