Avatar billede Kpedroc Nybegynder
26. april 2013 - 09:36 Der er 2 kommentarer og
1 løsning

Skal finde en ny bærbar

Hey jeg har lige haft konfirmation. Og kunne godt tænke mig at afstatte min gamle bærbar med en ny. Har selv været lidt rundt og søge, intil vidre tænker jeg på at købe. Medion akoya p6815. Eller en xmg p502. Ved ikke vilken jeg skal vælge. I må meget gerne komme med flere forslag. Har hørt lidt meget dårligt om Hp. Det skal være en der er god til at spille som ikke går ned hele tiden. Skal kunne trække. LOL, black opps 2 osv...  Håber i kan hjælpe
Avatar billede sadolin1978 Novice
26. april 2013 - 11:20 #1
du har oprettet denne tråd 2 gange luk den ene og lig evt en kommentar i den anden om hvad din maks. pris vil være så har vi bedre mulighed for at hjælpe.
Avatar billede Kpedroc Nybegynder
26. april 2013 - 11:25 #2
Hvordan lukkwr jeg?
Avatar billede Kpedroc Nybegynder
26. april 2013 - 11:32 #3
Lukket