Avatar billede thomasmyg Nybegynder
24. april 2013 - 20:42 Der er 1 løsning

Exchange 2013 installation, AD prep fail

Jeg er i gang med at installere Exchange 2013 i en Exchange 2010 organisation, problemet er at jeg får fejl ved AD prep.

Jeg er fornyligt gået fra Exchange 2003 til Exchange 2010 og jeg har fjernet min gamle Exchange 2003 fra organisationen

Hvad gør jeg?

Prerequisite Analysis                                FAILED
Cannot find the Recipient Update Service responsible for domain 'DC=[domain],DC=[domain]'.
New and existing users may not be properly Exchange-enabled.
For more information, visit: http://technet.microsoft.com/library(EXCHG.150)/ms.exch.setupreadiness.RusMissing.aspx

One or more servers in the existing organization are running Exchange 2000 Server or Exchange Server 2003.
Installation can't proceed until all Exchange 2000 or Exchange 2003 servers are removed.
For more information, visit: http://technet.microsoft.com/library(EXCHG.150)/ms.exch.setupreadiness.Exchange2000or2003PresentInOrg.aspx

The Exchange Server setup operation didn't complete. More details can be found
in ExchangeSetup.log located in the <SystemDrive>:\ExchangeSetupLogs folder.
Avatar billede thomasmyg Nybegynder
25. juni 2013 - 11:34 #1
Ingen hjælp, lukker.