Avatar billede avelina Nybegynder
23. april 2013 - 20:49 Der er 1 kommentar

skal købe en gaming bærbar.. pls hjælp... :-)

Hejsa..
Min fætters computer er desværre ikke brugebar mere og jeg vil så gerne overraske ham med en "lille" gave da han har hjulpet mig  med så meget mht min datter osv..
Jeg har kun 6000 kr til at købe en bærbar til ham, og jeg ved han spiller utrolig meget heroes of newerth og counterstrike, så bærbaren skal helst kunne "køre" de spil uden problemer da jeg ved at det er et online spil og og noget med grafikkortet skal være god.. I REALLY DONT KNOW :-)
Jeg ved desværre ikke hvad der er godt og dårligt mht til indholdet i sådan en. Så jeg håber inderligt at i kan hjælpe mig med at finde en gaming bærbar til den pris..

MANGE TAK PÅ FORHÅND
Avatar billede NielsErikK Juniormester
24. april 2013 - 16:39 #1
Du skal ud og finde et grafikkort som mindst er GTX 660m eller hurtigere.
Det kniber til den pris.

Her er der et GTX 670m (bedre)...
http://www.wupti.com/Produkter/Computer-og-IT/Computere/1038847/Toshiba-Qosmio-X870149.html