Avatar billede riefart Seniormester
23. april 2013 - 20:45 Der er 3 kommentarer og
1 løsning

Indlæsning af databasepost i file-felt?

I en redigeringsformular, som henter information fra en mysql db, har jeg problemer med at indlæse ínformation i file-felter. Er det fordi det bare ikke kan lade sig gøre?

Al øvrig information indlæses fint ved at sætte value="<?php echo $rows[noget];?>" />.
Men hvad gør jeg med billeder og lyd. De er jo gemt som alm. tekststrenge?
Avatar billede erikjacobsen Ekspert
23. april 2013 - 21:04 #1
Nej, det kan man ikke - sikkerhed.

Men du kan jo vise hvad filen hedder, eller vise billedet, og så lave et tomt file-felt hvis det skal ændres til en anden fil/billede.
Avatar billede riefart Seniormester
23. april 2013 - 21:11 #2
Jeg tænkte det nok. Bruger í stedet din løsning med visning af filnavn og tomt felt. Skal jeg ikke lige smide nogle point efter dig?
Avatar billede erikjacobsen Ekspert
23. april 2013 - 21:15 #3
Jeg samler slet ikke på point, tak. Svar selv, accepter dit eget svar, og brug de point til noget andet.
Avatar billede riefart Seniormester
23. april 2013 - 22:29 #4
Tak for hjælpen.