Avatar billede moabou88 Mester
22. april 2013 - 22:06 Der er 4 kommentarer og
1 løsning

flyt office til usb stick

er ked af i skal bruge mere tid på dette emne..
har ellers forsøgt at følge de tråde der er på siden..

men problemet er at jeg har en cd med en office sprogpakke på..

den vil jeg gerne have flyttet over på en usb stick eller bare på skrivebordet så jeg kan installere det derfra..

har ingen diskdrev i min bærbar, men bruger en ekstern diskdrev af mærket samsung

hvordan gør jeg lige det
Avatar billede claes57 Ekspert
23. april 2013 - 09:39 #1
du skal bare kopiere HELE cd'en over på usbstick. Så kan den køres derfra. Hvis du har godt/hurtigt internet, så kan du også kopiere cd'en til fx dropbox, og hente det ned på den bærbare den vej.

Jeg bruger en anden vej selv. Laver et iso-billede af alle program-cd'er med http://www.burnaware.com/burnaware_free.html og bruger så http://www.slysoft.com/da/virtual-clonedrive.html til at loade en cd. Så har jeg et bibliotek med alle cd'er i harddisk-hastighed klar til brug (ligger på en ekstern disk sammen med backup af pc).
Avatar billede moabou88 Mester
23. april 2013 - 12:09 #2
takker, tror jeg fik det løst..

kopierede den bare fra cd over på skrivebordet, og derfra videre over på udb, så går ud fra det virker, men har ikke lige prøvet det endnu.

har forsøgt at installere office pakken på min bærbar 10 gange uden held, hver gang kommer der en rød linje i toppen, hvor den skriver ugyldig version.. men det kun min bærbar den gør det på.. har installeret det på to andre bærbare jeg havde bare for at tjekke om det virkede og det gjorde det

hvorfor er det lige den ikke kan installeres på min bærbar??

har også fjernet mit virus program inden jeg installerede det, men det hjalp ik
Avatar billede claes57 Ekspert
23. april 2013 - 12:16 #3
hvis office er 64bit, og du har en 32bit windows, så går det ikke.
Avatar billede moabou88 Mester
23. april 2013 - 13:23 #4
det er en 64 bit version office jeg har, og en 64 bit bærbar.

har to ens bærbare jeg købte sammen, på den ene virker det fint, men ik på den anden
Avatar billede moabou88 Mester
13. april 2016 - 08:13 #5
lukker denne gamle tråd