Avatar billede jbcd56 Nybegynder
20. april 2013 - 19:48 Der er 1 kommentar

skifte sider i nemid bank danskespil etc

Jeg prøver at komme i banken eller danske spil. Hvergang beder den om at gendanne webside. Hvad har jeg gjort og hvad gør jeg for at få det rep. Haster kan ikke spille lotto el i bank el eboks
Avatar billede Blueeyez Mester
20. april 2013 - 21:02 #1
Du bør nok skrive mere / evt smide et par skærmbilleder op.. Du kunne lige såvel ønske at få bedømt dit cv, men der står inter...