Avatar billede arvinaliari Nybegynder
19. april 2013 - 00:53 Der er 3 kommentarer og
1 løsning

Føre strøm ud til Usb porte, når pc er slukket?

Hej alle.
Jeg har lige købt et trådløst headset, og i manualen står der, at det er muligt at ændre i indstillingerne så computeren føre strøm ud til dine usb porte selvom den er slukket. På den måde kan jeg oplade mit headset om natten. Hvordan gør man dette, og tager computeren skade af det?

Tak :)

Ved ikke om det er den rigtige kategori? ;)
Avatar billede thov Forsker
19. april 2013 - 02:26 #1
Det eneste du kan gøre, er at ændre BIOS indstilingen for 'legacy USB'.
Duer det ikke, må du købe en USB hub med egen strømforsyning.
Avatar billede Slettet bruger
19. april 2013 - 02:41 #2
nej den tager ikke skade af det.

du kan også købe en usb oplader, til stikkontakten.
Avatar billede 220661 Ekspert
19. april 2013 - 13:16 #3
Avatar billede arvinaliari Nybegynder
29. september 2013 - 12:17 #4
Lukker tråden!