Avatar billede Nspire Nybegynder
18. april 2013 - 15:12 Der er 5 kommentarer

Voldsom stigning af enkeltsidefrekvens.

Jeg har brug for noget seriøst hjælp til udbedring af dette problem. Enkeltsidefrekvensen er ca. tidobblet efter udskiftning til ny hjemmeside i slutningen af november måned. Selvfølgelig havde jeg regnet med lidt tumult indtil de nye stier osv. blev opfanget på søgemaskinerne, men frekvensen har desværre været kontinuerlig lige siden. Niveauet var tidligere 5%. Nu er det 44%. Antallet af unikke sidevisninger er til gengæld steget med ca. 20%. Så i sidste ende giver det flere besøg og mindre effektivitet. Indlæsningshastigheden af siderne er i øvrigt forbedret siden skiftet. Jeg er simpelthen løbet tør for ideer til hvad der kan give dette udsving.

Kurven kan ses her: www.tinasverden.dk/analytics.jpg

Kan nogen hjælpe mig med at finde årsagen til denne stigning af enkeltsidefrekvensen. Webadressen er: www.tinasverden.dk

På forhånd tusind tak
Avatar billede Slettet bruger
19. april 2013 - 02:58 #1
hvad mener du ?  du har jo blot fået flere der ser din side.
ellers ved jeg ikke hvad du mener.

måske er du blevet linket fra andre sider, eller nævnt.
at blive linket er alfa og omega.  nogle få links på andre sider som læses meget kan give et stort boost til din side!
Avatar billede Slettet bruger
19. april 2013 - 02:59 #2
glemte: enkeltside, det ku tyde på at nogle deeplinker til dine sider, og ikke til selve hovedsiden.
Avatar billede NielsErikK Juniormester
19. april 2013 - 07:34 #3
Du må kunne se hvor folk kommer fra (er det google?).

Wow, vi er her i dobbelt Tour de France mode.
Avatar billede Slettet bruger
19. april 2013 - 14:27 #4
brug nu logikken.
enkeltside visning = deeplink

tsk tsk
Avatar billede NielsErikK Juniormester
19. april 2013 - 14:52 #5
Ja der kunne søgemaskiner være nemt ha en oplagt mulighed.
Her er et eksempel på det fra Google.
http://www.dmi.dk/dmi/radar

http://urlspion.dk/www.tinasverden.dk#links_two