Avatar billede tkuhlmann Nybegynder
16. april 2013 - 10:23 Der er 3 kommentarer

vareoversigt med søge funktion

hej jeg står og skal lave et lager beholdings oversigt på min uddannelse ville høre om man kan lav noget i Excel og hvordan
Avatar billede sonalias Seniormester
16. april 2013 - 10:26 #1
Det kan man godt, men hvis du har styr på et programmerings sprog er det da nemmere at lave i en database? evt kan du bruge Excel og eksportere som XML filer du så kan søge i?
Lidt for få oplysninger til at give et ordentligt svar :)
Avatar billede Slettet bruger
18. april 2013 - 14:45 #2
jeg synes du skal lave det i access database, så er det nemt at søge i, og du kan lave en form så det ser organiseret ud på skærmen.

hvis du laver det i excel, skal du gøre en del manuelt, og programmere for at få noget mekanik i det.
Avatar billede tkuhlmann Nybegynder
01. maj 2013 - 08:17 #3
kender intet til access database eller andre databaser