Avatar billede markus1573 Nybegynder
16. april 2013 - 05:40 Der er 10 kommentarer og
1 løsning

kan man male sin pc case?

hej

jeg har tænkt mig at købe et case, men det er ikke malet fx. sort. kan man godt male det på en eller anden måde.

linket til caset: http://www.edbpriser.dk/kabinet/cooler-master-haf-912-plus-id-4383383.aspx

på forhånd tak.
Avatar billede NielsErikK Juniormester
16. april 2013 - 06:48 #1
Ja naturligvis kan du male på det.

Det bliver pænest hvis du kan overtale en autolakerer etc. til at gøre det.
Avatar billede finb Ekspert
16. april 2013 - 08:26 #2
Brug en grunder først, og lang tørretid
Avatar billede Bodillen Nybegynder
16. april 2013 - 13:51 #3
http://www.dustin.dk/product/5010485330/cooler-master-miditower-haf-912-plus-black/?ssel=false&gclid=CIyl3rWOz7YCFYWN3goddAIAwA#
Tja, det hedder Black, så er det det røde fnidder, du vil male? Hvis jeg var dig, ville jeg finde et eller andet, der kan klistres på, og fjernes igen.
Avatar billede markus1573 Nybegynder
16. april 2013 - 14:23 #4
okay tak for alle de fine inputs
Avatar billede vagn99 Nybegynder
16. april 2013 - 19:02 #5
Jeg vil give Bodillen ret, hvis du har tænkt dig senere at sælge computeren.
Det du vil male er så vidt jeg kan se plastic front.
Her kan du godt bruge spray-maling fra dåse, men helst med
cellulosefortynder (xylol) eller lign. som opløsningsmiddel. Ellers bider det ikke på plasticoverfladen.
Husk at fedtafrense grundigt.
Prøv evt på bagsiden med et lille spray først.
Avatar billede vagn99 Nybegynder
16. april 2013 - 19:02 #6
Husk nu at bede om svar
Avatar billede NielsErikK Juniormester
17. april 2013 - 11:08 #7
Hjemme-sprayet har det med at se ud som, hjemmelavet.

Klistermærke lyder som en ok løsning, ellers vil jeg holde fast i du får det pæneste resultat ved at autolaker etc.
(det er faktisk til at betale når det er så lille et emne og du ikke kræver specialfarver.)
Avatar billede NielsErikK Juniormester
17. april 2013 - 11:10 #8
(jeg gav 150 kr pr køkkenlåge)
Avatar billede markus1573 Nybegynder
18. april 2013 - 15:54 #9
hvem skal jeg bede svar fra?
Avatar billede NielsErikK Juniormester
19. april 2013 - 09:35 #10
Den eller dem hvis hjælp du kunne bruge.

Når der er lagt svar, skal du huske at godkende det/dem.

Kunne du ikke bruge nogens hjælp, så lægger du selv et svar og godkender det.
Avatar billede markus1573 Nybegynder
30. juni 2013 - 13:39 #11
hej mig