Avatar billede Biscotte Novice
13. april 2013 - 15:30 Der er 3 kommentarer og
1 løsning

Galaxy tab 2

Har lige købt en brugt galaxy tab 2 10,1, når jeg prøver at forbinde  til min Wifi får jeg meddelsen: Godkendelses fejl. Den finder fint forbindelsen og jeg har tastet koden korrekt ind både med og uden mellemrum og med og uden store bogstaver. Jeg har også slette alt gammelt, altså starte fra begyndelsen. Har også genstartet min Wifi, men intet hjælper. Er der nogen der har et godt råd?
Avatar billede sadolin1978 Novice
13. april 2013 - 15:32 #1
er krypteringen korrekt WEP WPA WPA2psk ????
Avatar billede Biscotte Novice
13. april 2013 - 15:43 #2
ups det forstår jeg ikke helt, det er min første tablet, gider du forklare lidt nærmere
Avatar billede Biscotte Novice
13. april 2013 - 15:47 #3
Jeg har en galaxy s 3 telefon og der var ingen problemer med at komme på nettet med den
Avatar billede Biscotte Novice
13. april 2013 - 16:22 #4
Nå så gav den sig af uforklarlige grunde efter jeg havde hevet stikket ud af netforbindelsen og ventet i 10 min, koblede den fint på. Lukker