Avatar billede SkumF Nybegynder
11. april 2013 - 13:11 Der er 6 kommentarer og
1 løsning

Synkronisering

Hej

Jeg har behov for at synkronisere mellem en MSSQL compact og MSSQL server 2008 express (behøver evt ikke være express hvis det er en forhindring)

Data vil blive logget til compact databasen og herefter er der behov for eks. 1 gang om ugen at hente de data ind i en mssql server.

Der vil blive slettet data på compact løbende, så det skal ikke være en kopi eks.

De er ikke i samme hus databaserne.

Mvh. Mark
Avatar billede SkumF Nybegynder
11. april 2013 - 13:17 #1
Så kunne det være godt også at komme med spørgsmålet ;-)

Hvordan er det nemmest at gøre dette?
Avatar billede Syska Mester
11. april 2013 - 13:22 #2
Jeg har ikke brugt det, men hørt om det: http://msdn.microsoft.com/en-us/sync/bb736753.aspx

Måske dette kunne være en mulighed.
Avatar billede SkumF Nybegynder
11. april 2013 - 13:34 #3
Ja, har kigget på det. Virker til jeg skal have kodet en del i C#. Hvis der var andre nemmere måder at gøre det på gjorde det bestemt ingenting.
Avatar billede Syska Mester
11. april 2013 - 13:37 #4
Ahhh, FUCK, troede det var C# kategorien :-)

Så har jeg ikke lige nogen ideer. Udover hvad Bing måtte kunne give mig :-), men der har du jo nok allerede søgt.
Avatar billede SkumF Nybegynder
11. april 2013 - 13:44 #5
Hehe, ja men det kan også sagtens ende med at jeg skal igang med det.

Tusind tak for input :-)
Avatar billede jokkejensen Novice
11. april 2013 - 16:29 #6
Redgate laver nogle skønne "brugervenlige" databaseværktøjer til at synce med.

- Kender dog ikke dit budget, men tror det er "billigere" end at udvikle det selv, der kan laves et job.

/J
Avatar billede SkumF Nybegynder
05. september 2013 - 08:54 #7
Svar