Avatar billede Chris123222 Nybegynder
10. april 2013 - 15:27 Der er 6 kommentarer

Sort skærm og internet problem

Hej.
Jeg har en eller min reserve bedste foreældre har en Dell XPS med Win 7.
Der er nogle problemer med den. Første problem: Når jeg logger ind eller åbner min profil bliver skærmen sort i 2 min  og så efter de 2 min så er den åben. Jeg har prøvet at læse overalt på alle mulig forums, med intet held så nu har jeg selv valgt at skrive et opslag. Nummer 2 problem: Efter skærmen er åben og alt det der kan den ikke oprette forbindelse til routeren der går ca 5 min før den gider det, og så når den endelig har oprettet forbindelse blinker skærmen en enkel gang og så er alt som det skal være, men det ***** irriterende at den gør det. Hjælp hurtigst muligt

Mvh
Christoffer 13 år
10. april 2013 - 16:06 #1
Velkommen til E. ...

SYSTEMGENDANNELSE et par dage/uger bagud ?
Avatar billede NielsErikK Juniormester
10. april 2013 - 16:25 #2
#1
Det kræver jo så at den tidligere har virket og det synes jeg ikke der står nogen steder.
Avatar billede Chris123222 Nybegynder
10. april 2013 - 17:42 #3
Hvad mener du?
Avatar billede Chris123222 Nybegynder
10. april 2013 - 17:42 #4
Den ahr altid virket men har haft problemet i et par måneder
Avatar billede DellLytter Nybegynder
11. april 2013 - 09:34 #5
Hej Christoffer, jag heter Emma och arbetar på Dell. Jag beklagar att du har problem med din dator. För att kunna hjälpa dig behöver jag veta vilken modell du har och hur gammal den är. Det lättaste är om du sänder mig datorns service tag i ett privat meddelande här på forumet, så återkommer jag till dig.

Tack på förhand!

Med vänliga hälsningar,

Emma Croona
Dell | Social Media & Communities Professional
Följ oss på Twitter: @DellLytter och Facebook
Avatar billede NielsErikK Juniormester
11. april 2013 - 09:36 #6
Velkommen til Eksperten.

Da mange nye (og ældre) har en smule problemer med pointsystemet, får du her lidt standard oplysninger.  :-)

SVAR-funktionen bruges normalt kun i forbindelse med pointgivning og lukning af spørgsmål.

Den person/personer hvis løsning du kunne bruge, beder du i en kommentar om at lægge et svar, der så kommer til at lyse gult.
Derefter skal du tildele point for disse svar, ved at acceptere dem, så de kommer til at lyse grønt.
(Du kan vælge at belønne flere personer - Også for indsats ved at bede om svar fra dem, og acceptere disse)

Kun hvis du opgiver dit spørgsmål (eller selv fandt løsningen) skal du bruge din egen svarfunktion, og acceptere svaret.

Når du blot skriver til folk, bruges kommentar.

Lukning - Hvordan ?
http://www.youtube.com/watch?v=s26DGiuvXBo
http://www.eksperten.dk/faq#faq-3-1 (se toppen af skærmen)

Hvor blev dit spørgsmål af ?
http://www.eksperten.dk/bruger/overvaagning
http://www.eksperten.dk/faq#faq-6-1 (se toppen af skærmen)

Hvorfor ?
http://www.eksperten.dk/faq#faq-8-5 (se toppen af skærmen)

Har jeg postet dette, så følger jeg med i dit spørgsmål og kommer med gode ideer hvis jeg har nogen.
---------------------------------------------------------------------------------------------

Så prøv forslaget fra #1.
Skal du bruge hjælp, så uddyber han nok gerne hans forslag.