Avatar billede MartinDenFørste Juniormester
08. april 2013 - 21:52 Der er 9 kommentarer og
1 løsning

hvordan er CPU o.lign. opbygget

Hej.

sidder og diskuterer med nogle familiemedlemmer om hvordan CPU grafik ram osv. er opbygget og hvordan de virker. Jeg ved at de er lavet af 99,99% silicium. Men hvordan kan det være at det virker?
Avatar billede NielsErikK Juniormester
08. april 2013 - 22:47 #1
Avatar billede MartinDenFørste Juniormester
10. april 2013 - 11:03 #2
læg et svar, det var en meget brugbar artikel!
Avatar billede MartinDenFørste Juniormester
11. april 2013 - 15:25 #3
Da der ikke kom noget svar fra dig lukker jeg spørgsmålet. Men mange tak for hjælpen.
Avatar billede NielsErikK Juniormester
11. april 2013 - 16:18 #4
Det er så ok, næste gang du ikke svarer tilbage på få timer, skal du så heller ikke ha mere hjælp ?
Avatar billede MartinDenFørste Juniormester
11. april 2013 - 18:29 #5
Jeg troede at du havde forladt tråden. Det må du undskylde. Der gik godt nok en DAG og nogle timer men alligevel. Skal jeg oprette en separat tråd for at give dig point? Eller kan jeg stadig gøre det i denne tråd?
Avatar billede NielsErikK Juniormester
11. april 2013 - 18:49 #6
Det ville være nødvendigt at oprette en ny tråd, det springer vi over.  :-)

Nogen tråde ser jeg flere gange om dagen (der hvor spørger er aktiv/har et presserende problem), andre kan der gå op til en uge (inaktiv spørger ELLER det er ikke et "problem" folk står med/svaret vil om kort tid være forældet).

Din sendte jeg i sidste kategori...
Ikke et "problem" der hindrede noget, svar efter jeres diskussion var færdig ville være mindre interessante for dig.
(denne kategori ser jeg til 1-2 gange pr uge).

Ha` en rigtig dejlig aften.  :-)
Avatar billede NielsErikK Juniormester
11. april 2013 - 18:56 #7
**(denne kategori ser jeg til 1-2-3-4-5-6-7 gange pr uge).
Det svinger alt efter hvad jeg ellers roder med.
Avatar billede 220661 Ekspert
12. april 2013 - 15:29 #8
Når man laver point spørgsmål, skal man altid huske at referere til disse. Der er jo ingen grund til at hjælperen skal lede efter dem.
Her er dine point NielsErik:
http://www.eksperten.dk/spm/979677
Avatar billede NielsErikK Juniormester
12. april 2013 - 16:16 #9
Tak #8, det var denne tråd der gjorde jeg hurtigt fik øje på det.

Jeg har ikke rigtig kunne følge med på Eksperten i dag, der har været travl på arbejdet.
Avatar billede 220661 Ekspert
12. april 2013 - 16:33 #10
Det er jo så et positivt problem :-)